Agencja Interaktywna? Co to takiego?

Agencja Interaktywna? Co to takiego?

Agencja Interaktywna? Co to takiego?
autorem artykułu jest Rafał Janusz

Kreacja i budowanie wizerunku w Internecie to nie tylko ładna strona internetowa, ciekawa treść czy efektowna grafika. Ma na celu wypracowanie właściwego poziomu komunikacji z klientem, tak by jak najlepiej poznać jego potrzeby oraz poglądy. Budowa wizerunku w Internecie to przede wszystkim interaktywne komunikowanie najważniejszych czynników sukcesu firmy związanych ze strukturą organizacyjną, ofertą oraz wartościami firmy.

Kreowanie wizerunku w Internecie stwarza skuteczną drogę do dotarcia z przekazem do grupy nowych klientów. Analizując oczekiwania użytkowników oraz ich profile osobowe, wiemy jak eksponować produkty i usługi w celu zaspokojenia potrzeb ich nabywców.

Ponieważ wypromowanie produktu, usług, albo firmy na rynku, to dopiero pierwszy krok na drodze do sukcesu, kampanie wizerunkowe w Internecie są skutecznym sposobem na przetrwanie w świadomości klienta, odbiorcy na wiele lat. Polegają na umacnianiu marki firmy lub produktu na rynku poprzez odwoływanie się do upodobań, uczuć, wykształcenia, zainteresowań, przekonań odbiorcy.

Zadaniem Agencji Interaktywnej jest stymulowanie zainteresowania użytkowników, poprzez odpowiednie strategie w Internecie, jak buzz marketing czy marketing partyzancki on line, zapewniając efektywne dotarcie do wskazanych grup docelowych za pomocą działań, które na długo pozostają w pamięci odbiorców. Jako Agencja Interaktywna, tworzymy kanały komunikacji, wobec których użytkownik nie pozostaje obojętny i które pozytywnie wzmacniają świadomość marki.

Każdy użytkownik Internetu może poprzez różne kanały kształtować i poznawać wizerunek marki, ma on także możliwość sprawdzenia wrażeń innych użytkowników na forum, przeczytania opinii pracowników na firmowym blogu oraz wyrażenia własnych poglądów. Dotarcie do takich użytkowników i kształtowanie ich świadomości jest jednym z warunków efektywnej kampanii wizerunkowej.

Aby nasze działania były przyniosły wymierny efekt, przed wdrożeniem kampanii w Internecie przeprowadzamy dokładne badanie serwisu, czyli audyt użyteczności. Jest to drobiazgowa analiza dostępności serwisu, która bada jego jakość użytkową, wskazuje błędy i możliwe rozwiązania.

Najważniejsze elementy audytu to poprawa usability serwisu, czyli łatwość i wygoda oraz używania danego produktu, aplikacji czy serwisu WWW oraz badanie użyteczności przeprowadzane w celu wykrycia potencjalnych problemów związanych z użytecznością i funkcjonalnością stron internetowych.

Jedną ze skutecznych metod wzmocnienia wizerunku w Internecie są kampanie Google Adwords, dzięki którym można liczyć na szybkie efekty w postaci wzrostu odwiedzin i zainteresowania.
Oferują one także możliwość testowania nowych rynków, promowania specjalnych ofert i tworzenia świadomości marki wśród użytkowników Internetu.

Kampanie online są bardzo skutecznym sposobem na pozyskanie nowych klientów stosunkowo niskim kosztem. Efektywne zarządzenie kampanią w Google wymaga wiedzy, którą zdobywa się z doświadczeniem, a wieloletnia obsługa kampanii Google Adwords pozwala nam na efektywne i skuteczne zarządzenie kampanią.

Będąc Konsulatantem Google, posiadamy Certyfikat Google Adwords Qualified Professional, potwierdzający nasz status jako specjalistów od marketingu zajmujących się prowadzeniem kampanii promocyjnej poprzez system Google Adwords.

--


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zobacz takze:
7 prostych sposobów na podrasowanie Twojego CV
Po pierwsze: będę się zdrowo odżywiać
Zabytki w Warszawie
Czy seriale sÄ… dla mniej inteligentnych?
Miejsca, które koniecznie musisz odwiedzić będąc w Grud